Mosty na rekonstruované železniční trati Praha-Hostivař — Praha hl. n.

10. 9. 2022 - Mosty a tunely |

V roce 2018 započala rekonstrukce železniční trati Praha-Hostivař – Praha hl. n. Jednalo se o poslední úsek modernizované trati Praha–Benešov. Zrekonstruovaný úsek má celkem 6 km a nachází se na něm 13 železničních mostů, podchody pro cestující, nádraží a dvě nové železniční zastávky. Cílem stavby bylo zkapacitnění trati, odstranění starých nevyužívaných kolejí původního seřaďovacího nádraží a lepší propojení příměstské železniční dopravy s městskou hromadnou dopravou.

Pokračování článku je dostupné pouze předplatitelům.

Bridges on Optimized Railway Track Praha-Hostivař – Praha Main Station

The railway track Praha-Hostivař – Praha Main Station has undergone a major reconstruction in years 2018 – 2022. This was the last section of the Praha – Benešov railway section rebuilt recently. The track is 6 km long and there are 13 railway bridges, pedestrian underpasses and 3 train stations. The main goal of the project is removal of old unused tracks and improvement of connection between suburban trains and Prague public transport


Související články

3/2022 Mosty a tunely | 10. 9. 2022 | Stavební konstrukce

Most přes Maloměřické seřaďovací nádraží na VMO Brno

V současné době probíhá v Brně výstavba Velkého městského okruhu. Významná část obchvatu je tvořena estakádou, která se skládá celkem z pěti dilatačních celků. Estakáda vede přes několik městských komunikací a zároveň křižuje železniční trať, vojenský...
17 Současný stav a vývoj betonové prefabrikace | 17. 10. 2003 | Stavební konstrukce

OLOMOUCKÉ PŘEDNÁDRAŽÍ – VĚŽOVÝ DŮM TESCO RAO